יום שני, 21 בפברואר 2011

המשך תהליך העבודה

היי,
לאחר הצגת המשחק בכיתה, החלטנו לפתח עולם אחד כרגע, את עולם החברים, בגלל שהמשחק יכול להגיע לממדים עצומים. בעולם הזה יהיו כרגע בין 3 ל- 4 דילמות, שמתפתחות לעוד ועוד דילמות...
המשחק הוא משחק קווסט לא שיגרתי, כי אוספים בו החלטות, ולא חפצים, וכך הדמות מתפתחת. המשחק מבוסס על לחיצה על טקסט. בסוף התהליך (בסוף פתרון הדילמה), השחקנית תחזור לחדר שלה, תהיה מול הבלוג שלה במחשב, ושם תוכל לראות את כל הדילמות וההחלטות שביצעה.
החלטנו שלא ניתן יהיה לשנות דילמה באמצע התהליך. ניתן יהיה לשמור את המשחק, כדי לחזור אליו שוב, בהמשך.
בתחילת המשחק נציג מחשב, בו יופיע בלוג של השחקנית. ואז...
השחקנית שלנו מוזמנת למסיבה של ילדה שמקובלת מאוד בשכבה.
הדילמות של השחקנית הן: אין לי מה ללבוש, אני צריכה לשאול את ההורים שלי, החברה שלי מהכיתה מגיעה?, הבחור החתיך שאני רוצה לצאת איתו, מגיע?
בנושא של אין לי מה ללבוש, תהיה התפתחות סביב מערכת יחסים של השחקנית עם חברה טובה, התפתחות של מערכת יחסים עם ההורים (סביב כסף לקניית בגדים).
בנושא של אני צריכה לשאול את ההורים שלי, תהיה התפתחות סביב מערכת יחסים עם ההורים.
הדילמה של החברה מהכיתה תעסוק בנושא החרם, והבחור החתיך - דילמה סביב איך ליצור איתו קשר, האם ליזום או לא ליזום וכולי.
חשבנו לעסוק בנושאים כמו בולמיה, אלכוהול, לערבב דילמות קלילות עם פחות קלילות. הורידו אותנו מזה, אבל נשמח לשמוע את דעתכם, כי אנחנו עדיין לא סגורות שלא כדאי לעסוק גם בנושאים כאלו.
עדכנו קצת את החדר של השחקנית, בו הסצנה הפותחת, הסוגרת... ועוד. מה דעתכם על העיצוב?

נשמח מאוד להערות, רעיונות נוספים והארות.
שמחנו מאוד לראות תגובה רצינית ומפרגנת למשחק שלנו. לקחנו את ההערות לתשומת ליבנו. אנחנו מקוות מאוד לעוד תגובות...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה